Thursday, October 28, 2010

پخش آوازخوانی یک خواننده زن خارجی در سایت سازمان تبلیغات اسلامی!

با وجود ممنوعیت خواندن آواز به صورت تک خوانی برای خانم ها در ایران، سایت رسمی سازمان تبلیغات اسلامی، تبیان، آوازخوانی یک خواننده زن خارجی به همراه یک خواننده مرد که به صورت تک خوانی و گاهاً با همراهی یکدیگر می خوانند را روی گوشه هایی از فیلم سینمایی "مـلـک سلـیـمـان نـبـی" پخش کرد.




Thursday, October 21, 2010

عکس مورد نظر خود را در چند ثانیه بدون استفاده از نرم افزار برای استفاده در دنباله تبدیل به آواتار کنید

همانطور که می دانید سایت دنباله برای اضافه کردن تصویر در پروفایل اجازه بارگذاری عکس بیش از 100 پیکسل را به کاربران نمی دهد و از آنجا که ممکن است برخی از کاربران ندانند چگونه و با چه نرم افزاری میتوانند سایز عکس مورد نظرشان را به 100 پیکسل کاهش دهند ، از اینکار منصرف شده و بدون آواتار به فعالیت می پردازند.

در این نوشتار با ترفندی آشنا می شوید که روش ساختن آواتار برای دنباله یا هر وبسایت دیگری که به چنین اندازه ای از عکس نیاز داشته باشد را نشان خواهد داد :

ابتدا وارد سایت imgur یکی از بهترین سایتهای بارگذاری تصویر شوید. در صورتی که عکس روی فضای اینترنت باشد گزینه Upload URLs و در صورتی که عکس در رایانه شما قرار داشته باشد گزینه را روی Upload Images تنظیم کنید :


اکنون بسته به گزینه ای که انتخاب کرده اید لینک و یا فایل عکس مورد نظر خود را با Add و یا Browse به سایت دهید.
همینکه اینکار انجام شد پایین آدرس عکس واژه Edit را می بینید. سمت چپ آن یک جای انتخاب وجود دارد که بایستی در آن تیک بزنید.

حال Continue را فشرده و به صفحه بعد بروید. پس از بارگذاری عکس گزینه هایی برای ویرایش آن ظاهر می گردد. در این مرحله شما میتوانید حتی بخش دلخواهی از عکس خود را با کلیک چپ ماوس روی آن برش دهید. همچنین می توانید با کشیدن نوار زیر عکس تا آخر به سمت راست کیفیت عکس را در بالاترین حد خود قرار دهید.

در پایین تصویر روی Show Resizing Presets کلیک کنید و اندازه عکس را روی 80x80 avatar تنظیم کنید. تنظیمات دیگر به حالت پیش فرض باقی بمانند. حالا Continue را فشرده و کمی صبر کنید تا لینک عکس را به شما تحویل دهد.

اکنون کافیست روی عکس بارگذاری شده در سمت راست که اکنون به اندازه یک آواتار در آمده کلیک کرده و وقتی آن را به تنهایی در یک صفحه تازه نشان داد با کلیک راست ماوس و انتخاب Save Image As آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

در پایان به صفحه شخصی خود در دنباله مراجعه کرده و ویرایش و سپس "ویرایش عکس شخصی" را انتخاب کنید و آواتار خود را وارد کنید.


در صورت داشتن هر گونه پرسشی در ارتباط با دنباله به این صفحه مراجعه کنید.