Sunday, January 29, 2012

تیم گرداننده سایت محبوب مدیافایر (Media Fire) چه کسانی هستند؟

تیم گرداننده مدیافایر - هیوستون آمریکا  ۲۰۱۱

مدیافایر (به انگلیسی: MediaFire) یک وب‌سایت میزبانی فایل، و بارگیری و بارگذاری است که کارش را در ۲۰۰۶ آغاز کرد و هم‌اکنون در هریس کانتری، ایالت تگزاس، ایالات متحده آمریکا واقع شده‌است. بر طبق مطالعات وب‌گاه Compete.com تنها در سال ۲۰۰۸ مدیافایر بیش از ۶۰ میلیون بازدید داشته‌ است.

گردانندگان اصلی :



Derek Labian
مدیر کل سایت

وی به عنوان بنیانگذار و مدیر کل سایت به استراتژی و مهندسی شرکت نظارت دارد و از سن ۱۶ سالگی تا بحال با بیش از ۱۵
سال سابقه حرفه ای در شرکت های بزرگ تکنولوژی فعالیت داشته است.


Sharon Fanning
مدیر بخش مالی و حقوقی

شارون فعالیت خود را با ITT  آغاز نموده و در زمینه مخابرات و همچنین کار با شرکت توشیبا فعال بوده است. وی به رقصندگی و ماهیگیری علاقه مند است.


Gabe Soli
مدیر طراحی وب و گرافیک

گیب، مدیریت کلیه بخشهای گرافیک و طراحی مدیافایر را بر عهده دارد. او از ۵ سال پیش که وارد شرکت شده از هر ثانیه کار با مدیافایر لذت می برد. وی پیش از پیوستن به مدیافایر در زمینه خلق انیمیشن و تصاویر سه بعدی فعال بوده است. او در کنار خانواده اش از کاوش در رسانه ها برای موزیک و عکس لذت می برد.


Todd Faulk
مدیر اجرایی

تاد، مدیریت بخش های بازاریابی، مراکز داده ها، خدمات به مشتریان و پشتیبانی را بر عهده دارد. وی به عنوان مدیر اجرایی شرکت، نقش های کلیدی در زمینه خدمات پس از فروش، مدیریت، فروش و تحلیل را برعهده داشته و عنوان معاونت مدیر کل را نیز به یدک می کشد.


Tom Langridge
ارتباطات سازمانی

تام به عنوان یک توسعه دهنده وب، با تجربه ای ۱۵ ساله در امور کارآفرینی از سال ۲۰۰۶ یعنی سال پدید آمدن مدیافایر در آن مشغول به کار است. او پیش از شروع کار در این شرکت در دانشگاه کالیفرنیا به تحصیل در رشته مغز و اعصاب پرداخته و در یک جهش به تحصیل در طراحی وبسایت مشغول شده است. وی به دوچرخه سواری در کوهستان علاقه داشته و روزانه مقدار زیادی چای را در قهوه خانه های محلی می نوشد.



Friday, January 27, 2012

شرمنده دستم رفت روی منفی!



جمله ای که معمولاً به دلیل طراحی "نا همگون" دکمه های منفی و مثبت در بالاترین زیر لینکها می بینیم. سایت Digg که مشهورترین سایت اشتراک لینک در دنیاست برای جلوگیری از چنین مشکلی رأی منفی "اصلی" رو که به نام Bury هست در جایی بسیار دورتر از رأی مثبت قرار داده. حالا قرار نیست حتماً مانند دیگ عمل شود اما دست کم لازم است چاره ای برای سیستم "رأی دهی ذره بینی" اندیشیده شود تا کاربران آنقدر با ترس و دقت زیاد و شاید برخی با بزرگ کردن فونت های صفحه رأی ندهند و بعضی مواقع هم دستشان روی منفی برود و راه برگشتی نباشد! فکر میکنم بسیاری از کاربران سایت هم دوست داشته باشند در طراحی دکمه های منفی و مثبت تحولی صورت گیرد. مثلاً برای منفی یک تأیید گرفته شود و یا کلاً شکل دکمه ها عوض شود و یا بزرگتر شوند و همچنین دست کم دو - سه دقیقه مجال پس گرفتن رأی (و ویرایش نظر) به کاربران داده شود. 

Tuesday, January 24, 2012

کارشناسان نیم سوز شدن یک ترانزیستور در دستگاه مدیریت جهان را علت اصلی افت شدید ارزش ریال عنوان کردند

کاریکاتور از نیک آهنگ کوثر

تیمی از کارشناسان پس از بررسی های همه جانبه علت اصلی کاهش شدید ارزش ریال در برابر ارزهای جهانی را چکیده شدن آب بینی احمدی نژاد در دستگاه مدیریت جهان و به دنبال آن نیم سوز شدن ترانزیستور بخش اقتصادی این دستگاه عنوان کرده اند.

یکی از مشاوران ریاست جمهوری که به همراه رئیس جمهور به کنترل این دستگاه مشغول بوده، به کارشناسان گفته آقای احمدی نژاد در حالی که به سرماخوردگی مبتلا بوده پای دستگاه مدیریت جهان نشسته و آن را در حالت اتوماتیک قرار داده و در همان حال به چرت زدن پرداخته است. اندکی بعد متأسفانه یک قطره از بینی ایشان روی دکمه مدیریت اقتصاد جهانی که به دلیل فشردن بیش از اندازه دچار فرسایش شده بود چکیده و وارد دستگاه می شود.

در همین حین احمدی نژاد از بوی شدید سوختگی بیدار شده و سراسیمه تلاش میکند دستگاه را موقتاً خاموش نماید. وی که شدیداً از روی میهن پرستی و مهرورزی نگران عواقب ناگوار این حادثه بوده، هول کرده و ناخودآگاه تپش قلب میگیرد و همه دکمه را با هم و به سرعت می فشارد. به گواه شاهدان عینی دودی به شکل دلار $ از دستگاه خارج شده و ترانزیستور بخش اقتصادی آن را دچار آسیب جدی میکند و همزمان چند خازن اطراف آن را که مربوط به بانک تجارت و مرکزی و همچنین واردات گوشت گوسفند بوده اند به کلی می سوزاند.

یکی از مشاوران احمدی نژاد به رسانه ها گفته خداوند بزرگ را شکر می کنیم که این ترانزیستور بسیار گرانقیمت به صورت کامل از بین نرفته و فقط نیم سوز شده است، در غیر اینصورت امت شهیدپرور ایران میبایستی دست در دست هم و با رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری در چمنزارها و جنگل های شمال کشور به دنبال شکار حشرات و جانوران موذی برای گذران زندگی روزمره و رفع گرسنگی اقدام می کردند.

چندین تن از متخصصین الکترونیک اقتصادی هم اینک شبانه روز در حال رفع این مشکل هستند اما متأسفانه تا بحال نه تنها پیشرفتی حاصل نشده بلکه دودهایی به شکل پوند و یورو نیز از دستگاه متصاعد شده است! گفتنی است آقای احمدی نژاد در حال حاضر با باد ماتحت مشغول خنک کردن بخش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و بین المللی سیستم مدیریت جهانی می باشند.