Sunday, January 29, 2012

تیم گرداننده سایت محبوب مدیافایر (Media Fire) چه کسانی هستند؟

تیم گرداننده مدیافایر - هیوستون آمریکا  ۲۰۱۱

مدیافایر (به انگلیسی: MediaFire) یک وب‌سایت میزبانی فایل، و بارگیری و بارگذاری است که کارش را در ۲۰۰۶ آغاز کرد و هم‌اکنون در هریس کانتری، ایالت تگزاس، ایالات متحده آمریکا واقع شده‌است. بر طبق مطالعات وب‌گاه Compete.com تنها در سال ۲۰۰۸ مدیافایر بیش از ۶۰ میلیون بازدید داشته‌ است.

گردانندگان اصلی :



Derek Labian
مدیر کل سایت

وی به عنوان بنیانگذار و مدیر کل سایت به استراتژی و مهندسی شرکت نظارت دارد و از سن ۱۶ سالگی تا بحال با بیش از ۱۵
سال سابقه حرفه ای در شرکت های بزرگ تکنولوژی فعالیت داشته است.


Sharon Fanning
مدیر بخش مالی و حقوقی

شارون فعالیت خود را با ITT  آغاز نموده و در زمینه مخابرات و همچنین کار با شرکت توشیبا فعال بوده است. وی به رقصندگی و ماهیگیری علاقه مند است.


Gabe Soli
مدیر طراحی وب و گرافیک

گیب، مدیریت کلیه بخشهای گرافیک و طراحی مدیافایر را بر عهده دارد. او از ۵ سال پیش که وارد شرکت شده از هر ثانیه کار با مدیافایر لذت می برد. وی پیش از پیوستن به مدیافایر در زمینه خلق انیمیشن و تصاویر سه بعدی فعال بوده است. او در کنار خانواده اش از کاوش در رسانه ها برای موزیک و عکس لذت می برد.


Todd Faulk
مدیر اجرایی

تاد، مدیریت بخش های بازاریابی، مراکز داده ها، خدمات به مشتریان و پشتیبانی را بر عهده دارد. وی به عنوان مدیر اجرایی شرکت، نقش های کلیدی در زمینه خدمات پس از فروش، مدیریت، فروش و تحلیل را برعهده داشته و عنوان معاونت مدیر کل را نیز به یدک می کشد.


Tom Langridge
ارتباطات سازمانی

تام به عنوان یک توسعه دهنده وب، با تجربه ای ۱۵ ساله در امور کارآفرینی از سال ۲۰۰۶ یعنی سال پدید آمدن مدیافایر در آن مشغول به کار است. او پیش از شروع کار در این شرکت در دانشگاه کالیفرنیا به تحصیل در رشته مغز و اعصاب پرداخته و در یک جهش به تحصیل در طراحی وبسایت مشغول شده است. وی به دوچرخه سواری در کوهستان علاقه داشته و روزانه مقدار زیادی چای را در قهوه خانه های محلی می نوشد.



No comments:

Post a Comment